måndag 18 juli 2011

Fotoutmaning dag 18

Idag är det känslor som ska behandlas. Just känslor är någonting som jag är bra på. Då menar jag att känna, inte att hantera känslor. Jag känner alltid så starkt. Jag blir antingen hur glad som helst och kan lika lätt bli sjukt ledsen av en småsak. För att få lite kontroll över alla känslor som sköljer över mig hela tiden så gör jag någonting jag tror är väldigt vanligt.
Jag äter. Jag äter vad som helst, men gärna söta saker. Då känner jag mig lugn för en stund och jag tycker att jag har bättre koll på situationen. Jag gillar att äta kakor och godis, frukt och bakelser. Hur mycket som helst och hela tiden. Självklart ser jag inte det här ätandet som någonting positivt och det är någonting jag vill vänja mig av med, nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar