tisdag 16 augusti 2011

Dagen efter måndagen

Hej
Nu är det mindre än en vecka till dess att skolan börjar igen. Jag tänker på det hela tiden och längtar så otroligt mycket. Tänk vad roligt att träffa en massa nya klasskamrater, arbeta i verkstan, träffa kreativa och knepiga elever, få CSN och mysa i skolan när hösten smyger sig på. Nytt för i höst är min kära blogg som ska få följa med. Aldrig utan dig.

Och längtar gör jag också efter flytten som sker om.....hm....mindre än en månad. Redan har det börjat torna upp sig lite flyttkartonger här. Jag är mästare på att organisera och jag tror att allting redan är klart inför flytten. Det är en del att tänka på.


Idag ska jag till tandläkaren. Roligare kan man ju ha det på sommarlovet.


1 kommentar:

  1. Visst är det ändå bra att börja skolan igen? Det må vara lite kämpigt och tråkigt bitvis (eller vad vet jag, jag börjar ju på något helt nytt!) men grejen är att man älskare ändå!
    För det är fint. Punkt!

    Och bilderna som rör sig känns så himla overkliga och på låtsas och magiskt vackra, åhåhå.

    SvaraRadera