onsdag 8 juni 2011

Frågor

Frågelista, lånad av Belma (och lite frågor har jag plockat bort eller förändrat).
Well, här kommer den:

Allmänt
Namn: Klara Dimander
Ålder: 26 år
Bor: Linköping
Ögonfärg: Sådär lite blå-grå skulle jag tro.
Hårfärg: Blond
Längd: eeeh... runt 1,77 skulle jag tro
Skostorlek: ca 39
Civilstatus: Gift med Troi
Höger-eller vänsterhänt: Högerhänt,men jag är rätt skicklig med vänster hand också.
Stjärntecken: Oxe
Kär: Absolut!



Har du under senaste månaden...
...druckit alkohol? Nej, jag brukar inte dricka alkohol
...rökt? Nej, jag röker aldrig
...shoppat? Ja, mest kläder, färg, garn och godis
...skejtat? Nej, men jag har drömt att jag gjorde det
...bakat? Ja, bröd, kakor och muffins
...stulit något? Nej
...motionerat? Ja, yoga för en liten stund sen
...solat? Nej, men solen fångade mig ändå
...tappat bort saker? Ja, hela tiden!

Antal...
...människor du skulle ge ditt liv för: Många
...piercingar: 5 i öronen?
...tatueringar: 0

...syskon: 0
...saker jag ångrar: Allt hela tiden. Och jag jobbar på att sluta ångra mig för det är helt meningslöst
...skor: 8 par
...mascaror: 1 som snart är slut
...personer du kysst: Det vet jag inte
...förhållanden du haft: 6

Gott och blandat
Pepsi eller CocaCola: Ingen
McDonalds eller Burger King: Ingen
Adidas eller Nike: Ingen
Choklad eller vanilj: Vanilj
Kärlek eller sex: Sex är kärlek
Tacos eller pizza: Pizza
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: Biogasbil
Cider eller öl: Alkoholfri öl
Budget eller lyx: Lyxig budget



Ärligt
Svär du: Ja, kanske lite för mycket
Sjunger du: Ja!
Din dyraste pryl: Hemligt
Duschar du varje dag: Ja, minst en gång annars dör jag
Gillar du skolan: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar: Ibland
Tuggar du tuggummi: Ja, men inte så ofta bland folk för jag tycker att det är lite äckligt
Plattar håret: Ja, varannan dag, minst
Gråter du: Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar