måndag 20 juni 2011

Kanske ett nytt bo?

I lördags var jag och Troi på visning för vi vill så gärna flytta. Den lägenhet som vi bor i nu var egentligen menad som en tillfällig lösning till dess vi hittat något trevligare med bättre läge. Men sen hände det och det och det och allt annat så det blev liksom aldrig av. Men nu! Nu kanske det äntligen blir flytta av!

Ungefär så här såg huset ut:

Nej jag bara skoja.
Det såg mer ut såhär:

Kanske inte lika mysigt men oj vilken fin våning det var! Den var mycket större än den vi har nu och det fanns fler rum. Så härligt! Jag skulle få mycket mer arbetsyta vilket jag verkligen behöver. Det fanns fönster i tre vädersträck och en balkong vilket gjorde att den kändes luftig och ljus. Hur bra som helst! Och jag vill verkligen bo där. På onsdag tror jag att det är klart om det blir vi som får den eller inte. Jättepirrigt tycker jag och hoppas att ni håller tummarna med mig!

2 kommentarer:

  1. Hej Klara.
    Har du ritat de fina bilderna? Tokfina!

    //Anna
    (vägledd hit av Annika)

    SvaraRadera
  2. Ja det är jag som har ritat så tack! Vad glad jag blir!

    SvaraRadera